بسم الله الرحمن الرحیم
یریدون لیطفئو نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون «سوره صف آیه 8»
می خواهند نور خدا را خاموش کنند و البته نور خود را هر چند کافران خوش ندارند تمام کننده است.
اهانت جاهلانه و بیشرمانه نظام سلطه و صهیونیزم بین الملل با سناریو و ایجاد توطئه ای جدید نسبت به ساحت مقدس قرآن مجید احساسات همه موحدان و بویژه مسلمانان جهان را جریحه دار نمود . اقدام به آتش زدن قرآن کریم به بهانه سالگرد حادثه مشکوک و خودساخته 11 سپتامبر توسط چند صهیونیست دین ستیز، آتش کشیدن تمامی ارزشهای والای الهی و اهانت به ادیان الهی آسمانی است که بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی و از هم گسستن ارتباط بشر با وحی طراحی شده است.
غافل از اینکه بر اساس وعده الهی: "انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون سوره حجر آیه 9"همانان ما قرآن را بر تو نازل کردیم و محققاً او را محفوظ خواهیم داشت.
تنها دستاورد این اقدام شنیع افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان اینگونه جسارتهای ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمین و جاودانگی این آخرین کتاب آسمانی و نشان از عظمت و تاثیر گذاری آن است واز دیگر سو نشانگر ضعف، زبونی و به بن بست رسیدن نقشه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام است.
بدون تردید این جنایت ددمنشانه استکبار کار مراکزی است که از سالها پیش سیاست اسلام هراسی و قرآن ستیزی را در ادامه همان افکار پلید مقابله با وحی و پیامبر کشی و تخریب کعبه و تحریف کتب آسمانی وجه همت خود قرار داده اند و با روشهای متفاوت از قبیل اقدامات سلمان رشدی مرتد، کاریکاتوریست خبیث دانمارکی، در صدد اجرای نیات پلید خود بوده اند.
بی تردید این اقدام مذبوحانه آخرین حلقه از سلسله توطئه های آنان علیه ادیان الهی و کتب آسمانی و اسلام و قرآن نخواهد بود. اکنون حجت بر همه انسانهای آزاد اندیش و پیروان ادیان الهی تمام شده و انتظار می رود که با وحدت وهمسویی و همصدایی که سفارش موکد کتاب حکمت، عدالت، آزادی، صلح و رحمت و معنویت یعنی قرآن کریم است، پاسخ قاطع و مناسب به طراحان و عاملان و سردمداران این جنایت پلید داده شود.