اگر حقوق های چند میلیونی و وظیفه خطیر«اختلاف افکنی» بر دوش مسئولان سنگینی می کند، مردم ایران به مسئولیت خویش عمل کردند و مجددا موجبات حیرانی دشمنان را فراهم ساختند...
 22بهمن امسال نیز به سان سالروز های دیگر شجره طیبه انقلاب اسلامی با شکوه و عظمت وصف ناشدنی توسط مردم خلق شد و مجددا مردم ایران بودند که به تمام ساز و برگ کفر «نه» گفتند و تحریم های فلج کننده را مهندسی معکوس کردند.

نه دوربین های حاضر در واقعه یارای به تصویر کشیدن تمام شکوه را داشتند و نه حتی حضور در آن حماسه نیز خبر از عظمت آن را می داد و تنها چشمان الهی بود که به معنای اتم کلمه شکرانه مردم ایران را نظاره گر بود.


اگرچه حماسه حضور حاوی پیام های متعدد و متنوعی می باشد اما اصل حضور مردم در این سمفونی عظیم شامل سه پیام مجزا به سه گروه مخاطب متفاوت بود که عبارتند از: رهبری، مسئولین و جبهه استکبار.

پیام به رهبری نظام: ما تا آخر ایستاده ایم

نخستین و مهم ترین پیام حضور ملیونی مردم ایرن در راهپیمایی 22 بهمن، لبیک به مقام ولایت و رهبری بود که به فاصله چند روز مانده به 22 بهمن امسال در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش با دلی آرام و قلبی مطمئن بشارت دادند که:

«ملت عزیز، بصیر و پر استقامت ایران روز 22 بهمن متحد و کوبنده به میدان می آید و در حرکتی ملی و انقلابی، بار دیگر توطئه دشمن را برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب، ناکام می سازد.»

جای تعجب نیست که حضرت روح الله در محضر خداوند متعال سوگند یاد می کند که امت من از امت رسول خدا در حجاز نیز برترند و این گونه بی توجه به فشارهای اقتصادی و روانی در هنگامه به خطر افتادن اصل نظام و اسلام عزیز، بی هیچ انتظار و وعده به ولی زمان خود لبیک می گویند.




 پیام به مسئولین: جای خود را با ما عوض کنید

سیاهه عملکرد نادرست مسئولین(در قوای مختلف) نیازی به یادآوری ندارد و عجب است که این مسئولین با سوگند در برابر قرآن و قانون اساسی بر مصدر قدرت قرار می گیرند و این در حالی است که ملت ایران بی هیچ سوگند و قسمی بر عهد خویش باقی مانده اند.

مردم ایران در 22 بهمن 91(مانند 9 دی 1388) به خوبی از بی خاصیتی و بی بصیرتی خواص مدعی پرده برداشتند و عملا کسانی که به نام «عوام» شناخته می شدند به مراتب مقتدر تر و با صلابت تر از خواص، بصیرت خود را نشان دادند.

اگر حقوق های چند ملیونی و وظیفه خطیر«اختلاف افکنی» بر دوش مسئولان سنگینی می کند، مردم ایران به مسئولیت خویش عمل کردند و مجددا موجبات حیرانی دشمنان را فراهم ساختند.

مردم ایران صریحا اعلام کردند که حاضرند جای خود را با مسئولین در تثبیت پایه های نظام عوض کنند تا آنها به راحتی هر چه تمام تر به دعواهای سیاسی و خانوادگی خویش ادامه دهند اما بدانند که باز هم انتخابی در راه است و به دیگر بیان زمستان می رود و سیاهی...

پیوند مردم عادی و بی ادعا به مراتب با ولایت مستحکم تر است و این مسئولین مدعی هستند که فردا روزی می بایست پاسخگوی این هم اخلاص و ایثار مردم از یک سو و ادعاهای خویش از سوی دیگر باشند.

پیام به جبهه استکبار: موجیم و خروشیم که خاموشی ما عدم ماست

پیام مردم ایران به جبهه کفر و استکبار که این روزها تمام ابزار خود را برای به زانو درآوردن ام القرای جهان اسلام به کار می گیرند، چیزی جز این آیه شریفه نیست که فرمود:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»(می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده ، نورخویش است ، اگر چه کافران را ناخوش آید)

بی گمان این عظیم صبر و استقامت در برابر ناملایمات خارجی از چیزی جز ایمان راسخ به مبدا هستی سرچشمه نمی گیرد.

مردم ایران بار دیگر به دنیای کفر این بانگ را زدند که اگر در برابر دین ما قد علم کنید، دنیایی برایتان باقی نخواهیم گذاشت و تا آخرین لحظه عزت و شرف خود را در برابر متاع دنیوی شما ذبح نمی کنیم.

آری! مردم ایران در 22 بهمن 1391 در حال اجرای سنتی از سنن الهی بودند که قرآن کریم در این باره می فرماید:

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»(بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.)